نوشته شده توسط : sevda

 

با یک حساب سرانگشتی و طبق آمار دانشگاه آزاد ، بیش از 95 درصد رشته محل های دانشگاه آزاد لنجان بصورت بدون کنکور ارائه شده است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد لنجان از سال 91 به بعد اقدام به ثبت نام بدون کنکور در بسیاری از رشته های خود کرده است . البته با توجه به سابقه 6 ساله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد لنجان ، هنوز هم داوطلبانی هستند که از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد لنجان 98 بی اطلاع می باشند . دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور در کلیه مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ، رشته ارائه داده است .  در لیست رشته های کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد لنجان 98 صرفا رشته های غیر پزشکی ارائه شده و رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی ، پرستاری ، مامایی ، اتاق عمل ، هوشبری ، علوم آزمایشگاهی ، علوم تغذیه و بهداشت نه در دانشگاه آزاد لنجان و نه در هیچ کدام از واحد های دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارند . برای مشاهده لیست رشته های بدون آرمون دانشگاه آزاد لنجان می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/197/لیست-رشته-های-ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-لنجان.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

با یک حساب سرانگشتی و طبق آمار دانشگاه آزاد ، بیش از 95 درصد رشته محل های دانشگاه آزاد جوشقان قالی بصورت بدون کنکور ارائه شده است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد جوشقان قالی از سال 91 به بعد اقدام به ثبت نام بدون کنکور در بسیاری از رشته های خود کرده است . البته با توجه به سابقه 6 ساله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جوشقان قالی ، هنوز هم داوطلبانی هستند که از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد جوشقان قالی 98 بی اطلاع می باشند . دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور در کلیه مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ، رشته ارائه داده است .  در لیست رشته های کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد جوشقان قالی 98 صرفا رشته های غیر پزشکی ارائه شده و رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی ، پرستاری ، مامایی ، اتاق عمل ، هوشبری ، علوم آزمایشگاهی ، علوم تغذیه و بهداشت نه در دانشگاه آزاد جوشقان قالی و نه در هیچ کدام از واحد های دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارند . برای مشاهده لیست رشته های بدون آرمون دانشگاه آزاد جوشقان قالی می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/196/لیست-رشته-های-ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-جوشقان-قالی.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم هر سال به صورت هماهنگ کشوری و از طریق سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی به نشانی Azmoon.medu.ir انجام می شود . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی تیزهوشان و نمونه دولتی تحصیلیکو داوطلبان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 98 - 99 می بایست مدارک ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 98 - 99 را در زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی درسایت بارگذاری کنند ، زیرا در صورت عدم ارائه مدارک ثبت نام آزمون تیزهوشان شم ابتدایی ، ثبت نام داوطلب ناقص بوده و داوطلب نمی تواند کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را دریافت  و در آزمون شرکت کند . برای اطلاع از جزئیات مدارک ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم ابتدایی 98 - 99 می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/534/مدارک-ثبت-نام-آزمون-مدارس-تیزهوشان-ششم-ابتدایی-98---99.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی هر سال توسط سازمان آموزش و پرورش استعداد های درخشان به صورت هماهنگ کشوری برگزار می شود و داوطلبان بسیاری با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به نشانی Azmoon.medu.ir اقدام به ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی می نمایند . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی تیزهوشان و نمونه دولتی تحصیلیکو در زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی ممکن است بعضی از داوطلبان اطلاعات ثبت نامی خود را به اشتباه وارد کنند و از آنجایی که اشتباه بودن اطلاعات می تواند در مراحل بعدی برای داوطلب دردسر ساز شود سازمان آموزش و پرورش استعداد های درخشان به مدت چند روز زمانی را در اختیار داوطلبان قرار می دهد تا دانش آموزان امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 98 - 99 را داشته باشند . همزمان با آغاز زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 98 - 99 امکان ویرایش ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 98 - 99 برای داوطلبانی که اطلاعات خود را به اشتباه وارد کرده اند وجود دارد به این صورت که اگر داوطلبی در این بازه زمانی متوجه اشتباه خود در حین ثبت نام شده است می تواند با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان Azmoon.medu.ir اطلاعات نادرست وارد شده را اصلاح و ثبت کنند . برای اطلاع از جزئیات بیشتر ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 98 - 99 توصیه می کنم به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/535/ویرایش-ثبت-نام-آزمون-مدارس-تیزهوشان-ششم-ابتدایی-98---99.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

مدارس تیزهوشان پایه ششم ابتدایی به دلیل سطح علمی و کیفیت آموزشی بالا همواره مورد استقبال والدین و دانش آموزان بوده است . به استناد از سایت مشاوره تحصیلی تیزهوشان و نمونه دولتی تحصیلیکو اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم اولین موضوعی است که برای ثبت نام باید به آن توجه کرد . داوطلبان می توانند پس از مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی ، در صورت داشتن شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 98 - 99 به سایت Azmoon.medu.ir مراجعه نموده و اقدام به ثبت نام کنند . از شرایط عمومی ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 98 - 99 داشتن تابعیت ایرانی است ، البته دانش آموزان غیر ایرانی هم می توانند با شرایط خاص در آزمون ثبت نام و شرکت کنند . شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم ابتدایی 98 - 99 برای هر یک از پایه های ششم ابتدایی و نهم به دهم متقاوت است . برای اطلاع از جزئیات شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم ابتدایی 98 - 99 توصیه می کنم به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/536/شرایط-ثبت-نام-آزمون-مدارس-تیزهوشان-ششم-ابتدایی-98---99.html

 



:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی هر سال به صورت هماهنگ کشوری و از طریق سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم Azmoon.medu.ir انجام می شود . به نقل از سامانه مشاوره تحصیلی تیزهوشان و نمونه دولتی تحصیلیکو دانش آموزان پایه ششم ابتدایی می توانند در بازه زمانی اعلام شده به سایت ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی به نشانی Azmoon.medu.ir مراجعه کنند و اطلاعات دانش آموزی جهت ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی ثبت نماییند لازم به ذکر است داوطلبان همزمان با ثبت نام می بایست نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم  98  - 99 اقدام نمایند .  زمان پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی احتمالا همزمان با ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 98 - 99 می باشد . در حال حاضر اطلاعیه ای در خصوص میزان هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 98 - 99 اعلام نشده است به همین دلیل توصیه می کنم به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو برای اطلاع از جدیدترین اخبار مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/530/هزینه-ثبت-نام-آزمون-مدارس-تیزهوشان-ششم-ابتدایی-98---99.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی هر سال توسط سازمان آموزش و پرورش استعداد های درخشان به صورت هماهنگ کشوری برگزار می شود و داوطلبان بسیاری با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به نشانی Azmoon.medu.ir اقدام به ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی می نمایند . به استناد از سایت مشاوره تحصیلی تیزهوشان و نمونه دولتی تحصیلیکو داوطلبان کلیه داوطلبان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 98 - 99 باید ابتدا دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم را بطور کامل مطالعه کنند و سپس اقدام به ثبت نام نمایند . در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 98 - 99 به موارد مهمی همچون زمان ، شرایط و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی و منابع و دروس آزمون و زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 98 - 99 اشاره شده است . برای اطلاع از جزئیات و دانلود دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم ابتدایی 98 - 99 توصیه می کنم به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/532/دفترچه-ثبت-نام-آزمون-تیزهوشان-ششم-ابتدایی.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم هرساله به صورت اینترنتی انجام می شود و کلیه متقاضیان برای ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 98 - 99 می توانند از طریق اینترنت و با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان Azmoon.medu.ir در آزمون ثبت نام کنند . به استناد از سایت مشاوره تحصیلی تیزهوشان و نمونه دولتی تحصیلیکو نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم ابتدایی 98 - 99 به این شکل است که بعد از آغاز زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 98 - 99 داوطلبان با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم ابتدایی 98 - 99 Azmoon.medu.ir و با تکمیل نمودن فرم اطلاعات دانش آموزی می توانند در آزمون ثبت نام نمایند لازم به ذکر است داوطلبان همزمان با ثبت نام می بایست نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 98 - 99 اقدام نمایند . با توجه به حساسیت در ثبت نام تیزهوشان توصیه می شود از نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به طور دقیق اطلاع داشته باشید . به همین دلیل توصیه می کنم برای اطلاع از نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 98 - 99 در هر یک از پایه های ششم ابتدایی و نهم به دهم به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/533/نحوه-ثبت-نام-آزمون-مدارس-تیزهوشان-ششم-ابتدایی-98---99.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی هر سال به صورت هماهنگ کشوری و از طریق سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم به نشانی Azmoon.medu.ir انجام می شود . به نقل از سامانه مشاوره تحصیلی تیزهوشان و نمونه دولتی تحصیلیکو دانش آموزان پایه ششم ابتدایی می توانند در بازه زمانی اعلام شده به سایت ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی به آدرس Azmoon.medu.ir مراجعه کنند و اطلاعات دانش آموزی خود را وارد کنند تا ثبت نام خود را برای شرکت در آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی را ثبت کنند لازم به ذکر است داوطلبان می بایست ابتدا نسبت به دریافت و مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 98  - 99 اقدام نمایند .  زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی احتمالا یک روز قبل ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 98 - 99 می باشد . در حال حاضر اطلاعیه ای در خصوص زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم ابتدایی 98 - 99 اعلام نشده است به همین دلیل توصیه می کنم به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو برای اطلاع از جدیدترین اخبار مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/531/دفترچه-ثبت-نام-آزمون-مدارس-تیزهوشان-ششم-ابتدایی-98---99.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی هر سال به صورت هماهنگ کشوری و از طریق سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم به نشانی Azmoon.medu.ir انجام می شود . به نقل از سامانه مشاوره تحصیلی تیزهوشان و نمونه دولتی تحصیلیکو دانش آموزان پایه ششم ابتدایی می توانند در بازه زمانی اعلام شده به سایت ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی به آدرس Azmoon.medu.ir مراجعه کنند و اطلاعات دانش آموزی خود را وارد کنند تا ثبت نام خود را برای شرکت در آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی را ثبت کنند لازم به ذکر است داوطلبان می بایست ابتدا نسبت به دریافت و مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 98  - 99 اقدام نمایند .  زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی احتمالا یک روز قبل ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 98 - 99 می باشد . در حال حاضر اطلاعیه ای در خصوص زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم ابتدایی 98 - 99 اعلام نشده است به همین دلیل توصیه می کنم به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو برای اطلاع از جدیدترین اخبار مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/531/دفترچه-ثبت-نام-آزمون-مدارس-تیزهوشان-ششم-ابتدایی-98---99.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1397 | نظرات ()