نوشته شده توسط : sevda

 

با توجه به اینترنتی بودن ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 ، کلیه شرایط و ضوابط شرکت در این آزمون در دفترچه ای تحت عنوان دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی دکتری تحصیلیکو داوطلبانی که علاقه مند به ادامه تحصیل در رشته های گروه پزشکی می باشند می بایست قبل از ثبت نام ، این دفترچه را از سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir دانلود کرده و تمامی جزئیات و بندهای آن را به دقت مطالعه نمایند . دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98 علاوه بر معرفی شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98 ( اعم از شرایط عمومی ، اختصاصی ، نظام وظیفه و ... ) داوطلبان را با مراحل ثبت نام ارشد پزشکی 98 نیز آشنا می کند .  برای مطالعه دفترچه ثبت نام دکتری علوم پزشکی 98 می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/594/-دفترچه-ثبت-نام-آزمون-دکتری-وزارت-بهداشت-98.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

هر ساله هم زمان با انتشار دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، شرایط و ضوابط ثبت نام این آزمون در اختیار داوطلبان قرار گرفته و پیرو آن متقاضیان واجد شرایط برای ثبت نام و تکمیل فرم اینترنتی اقدام می نمایند . به استناد از سایت مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد تحصیلیکو شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 از دو بخش شرایط عمومی و شرایط اختصاصی تشکیل شده که داوطلبان می بایست قبل از ثبت نام تمامی بندها و جزئیات مربوط به این دو بخش را مطالعه کرده و با آگاهی کامل علاقه مندی خود را برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 اعلام نمایند . همان طور که می دانید داوطلبان در زمان ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 از نظر وضعیت تحصیلی ، نظام وظیفه ، طرح نیروی انسانی و .... در وضعیت های مختلفی قرار دارند . مرکز سنجش آموزش پزشکی به منظور ایجاد رقابتی سالم وضعیت های مختلف داوطلبان را بررسی کرده و تحت عنوان شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 ارائه می کند . برای اطلاع از جزئیات شرایط ثبت نام ارشد علوم پزشکی 98 می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/593/شرایط-ثبت-نام-کنکور-کارشناسی-ارشد-وزارت-بهداشت-98.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

وزارت بهداشت هر ساله جهت تامین نیروی متخصص و کارآمد در رشته های علوم پزشکی از میان فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی می کند . به استناد از سایت مشاوره تحصیلی دکتری تخصصی تحصیلیکو مرکز سنجش آموزش پزشکی هر ساله از طریق آزمون هماهنگ و جامع برای رشته های گروه پزشکی در مقطع دکتری تخصصی دانشجو پذیرش می کند . احتمالا طبق روال سال گذشته ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 در دهه آخر بهمن ماه صورت می پذیرد . متقاضیان به منزله ثبت نام در این آزمون می بایست در مهلت مقرر شده از سوی سنجش پزشکی به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir مراجعه کرده و برای ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98 اقدام نمایند . برای اطلاع از جزئیات ثبت نام دکتری علوم پزشکی 98 می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/592/ثبت-نام-آزمون-دکتری-وزارت-بهداشت-98.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

با توجه به تجربیات سالیان گذشته ، ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 احتمالا اواخر بهمن یا اوایل اسفند ماه 97 می باشد . به استناد از سایت مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد تحصیلیکو مرکز سنجش پزشکی با هدف تامین نیروی انسانی متخصص و متعهد ، ضوابط و شرایط پذیرش دانشجو در مقطع ارشد علوم پزشکی 98 را در قالب دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 در اختیار متقاضیان قرار می دهد . کلیه شرایط عمومی ، اختصاصی ، مقررات وظیفه عمومی ، سهمیه ها ، مدارک لازم برای ثبت نام ، نحوه ثبت نام و سایر ضوابط در دفترچه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 98 درج شده است . برای دانلود و مطالعه جزئیات مهم دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد علوم پزشکی 98 توصیه میکنم به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/591/دانلود-دفترچه-ثبت-نام-کنکور-کارشناسی-ارشد-وزارت-بهداشت.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد واحد ابهر در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ابهر نام برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد . داوطلبانی که از ساکنان ابهر و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد ابهر را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ابهر 97 – 98 و شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ابهر تنها در نحوه ورود به دانشگاه با داوطلبانی که بصورت با آزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد ابهر پذیرش می شوند ، از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد محروم خواهند بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در واحد ابهر دقت لازم را در انتخاب رشته و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردان و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد ابهر 97 - 98 توصیه می کنم به ساییت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 
 
 
 


:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد واحد سما مسجد سلیمان در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سما مسجد سلیمان نام برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد . داوطلبانی که از ساکنان سما مسجد سلیمان و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد سما مسجد سلیمان را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سما مسجد سلیمان 97 – 98 و شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سما مسجد سلیمان تنها در نحوه ورود به دانشگاه با داوطلبانی که بصورت با آزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد سما مسجد سلیمان پذیرش می شوند ، از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد محروم خواهند بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در واحد سما مسجد سلیمان دقت لازم را در انتخاب رشته و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردان و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد سما مسجد سلیمان 97 - 98 توصیه می کنم به ساییت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/467/ثبت-نام-و-لیست-رشته-های-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-سما-مسجد-سلیمان-97---98.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد واحد مسجد سلیمان در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مسجد سلیمان نام برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد . داوطلبانی که از ساکنان مسجد سلیمان و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد مسجد سلیمان را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مسجد سلیمان 97 – 98 و شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مسجد سلیمان تنها در نحوه ورود به دانشگاه با داوطلبانی که بصورت با آزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد مسجد سلیمان پذیرش می شوند ، از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد محروم خواهند بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در واحد مسجد سلیمان دقت لازم را در انتخاب رشته و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردان و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد مسجد سلیمان 97 - 98 توصیه می کنم به ساییت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 
 
 
 


:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد واحد خرمشهر خلیج فارس در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد خرمشهر خلیج فارس نام برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد . داوطلبانی که از ساکنان خرمشهر خلیج فارس و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد خرمشهر خلیج فارس را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد خرمشهر خلیج فارس 97 – 98 و شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خرمشهر خلیج فارس تنها در نحوه ورود به دانشگاه با داوطلبانی که بصورت با آزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد خرمشهر خلیج فارس پذیرش می شوند ، از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد محروم خواهند بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در واحد خرمشهر خلیج فارس دقت لازم را در انتخاب رشته و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردان و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد خرمشهر خلیج فارس 97 - 98 توصیه می کنم به ساییت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 
 
 
 


:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

با یک حساب سرانگشتی و طبق آمار دانشگاه آزاد ، بیش از 95 درصد رشته محل های دانشگاه آزاد ابهر بصورت بدون کنکور ارائه شده است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد ابهر از سال 91 به بعد اقدام به ثبت نام بدون کنکور در بسیاری از رشته های خود کرده است . البته با توجه به سابقه 6 ساله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ابهر ، هنوز هم داوطلبانی هستند که از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ابهر 98 بی اطلاع می باشند . دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور در کلیه مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ، رشته ارائه داده است .  در لیست رشته های کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد ابهر 98 صرفا رشته های غیر پزشکی ارائه شده و رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی ، پرستاری ، مامایی ، اتاق عمل ، هوشبری ، علوم آزمایشگاهی ، علوم تغذیه و بهداشت نه در دانشگاه آزاد ابهر و نه در هیچ کدام از واحد های دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارند . برای مشاهده لیست رشته های بدون آرمون دانشگاه آزاد ابهر می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/457/لیست-رشته-های-ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-ابهر.html

 



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

با یک حساب سرانگشتی و طبق آمار دانشگاه آزاد ، بیش از 95 درصد رشته محل های دانشگاه آزاد سما مسجد سلیمان بصورت بدون کنکور ارائه شده است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد سما مسجد سلیمان از سال 91 به بعد اقدام به ثبت نام بدون کنکور در بسیاری از رشته های خود کرده است . البته با توجه به سابقه 6 ساله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سما مسجد سلیمان ، هنوز هم داوطلبانی هستند که از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سما مسجد سلیمان 98 بی اطلاع می باشند . دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور در کلیه مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ، رشته ارائه داده است .  در لیست رشته های کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد سما مسجد سلیمان 98 صرفا رشته های غیر پزشکی ارائه شده و رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی ، پرستاری ، مامایی ، اتاق عمل ، هوشبری ، علوم آزمایشگاهی ، علوم تغذیه و بهداشت نه در دانشگاه آزاد سما مسجد سلیمان و نه در هیچ کدام از واحد های دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارند . برای مشاهده لیست رشته های بدون آرمون دانشگاه آزاد سما مسجد سلیمان می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/456/لیست-رشته-های-ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-سما-مسجد-سلیمان-.html

 



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آذر 1397 | نظرات ()