نوشته شده توسط : sevda

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد واحد سما زنجان در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سما زنجان نام برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد . داوطلبانی که از ساکنان زنجان و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد سما زنجان را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سما زنجان 97 – 98 و شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سما زنجان تنها در نحوه ورود به دانشگاه با داوطلبانی که بصورت با آزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد سما زنجان پذیرش می شوند ، از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد محروم خواهند بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در واحد سما زنجان دقت لازم را در انتخاب رشته و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردان و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد سما زنجان 97 - 98 توصیه می کنم به ساییت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/482/ثبت-نام-و-لیست-رشته-های-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-سما-زنجان-97---98.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد واحد ماهنشان در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ماهنشان نام برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد . داوطلبانی که از ساکنان ماهنشان و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد ماهنشان را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ماهنشان 97 – 98 و شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تکاب تنها در نحوه ورود به دانشگاه با داوطلبانی که بصورت با آزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد ماهنشان پذیرش می شوند ، از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد محروم خواهند بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در واحد ماهنشان دقت لازم را در انتخاب رشته و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردان و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد ماهنشان 97 - 98 توصیه می کنم به ساییت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/481/ثبت-نام-و-لیست-رشته-های-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-ماهنشان-97---98.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد واحد طارم در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد طارم نام برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد . داوطلبانی که از ساکنان طارم و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد طارم را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد طارم 97 – 98 و شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد طارم تنها در نحوه ورود به دانشگاه با داوطلبانی که بصورت با آزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد طارم پذیرش می شوند ، از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد محروم خواهند بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در واحد طارم دقت لازم را در انتخاب رشته و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردان و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد طارم 97 - 98 توصیه می کنم به ساییت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/474/ثبت-نام-و-لیست-رشته-های-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-طارم-97---98.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

با یک حساب سرانگشتی و طبق آمار دانشگاه آزاد ، بیش از 95 درصد رشته محل های دانشگاه آزاد سما زنجان بصورت بدون کنکور ارائه شده است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد سما زنجان از سال 91 به بعد اقدام به ثبت نام بدون کنکور در بسیاری از رشته های خود کرده است . البته با توجه به سابقه 6 ساله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سما زنجان ، هنوز هم داوطلبانی هستند که از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سما زنجان 98 بی اطلاع می باشند . دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور در کلیه مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ، رشته ارائه داده است .  در لیست رشته های کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد سما زنجان 98 صرفا رشته های غیر پزشکی ارائه شده و رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی ، پرستاری ، مامایی ، اتاق عمل ، هوشبری ، علوم آزمایشگاهی ، علوم تغذیه و بهداشت نه در دانشگاه آزاد سما زنجان و نه در هیچ کدام از واحد های دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارند . برای مشاهده لیست رشته های بدون آرمون دانشگاه آزاد سما زنجان می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/476/لیست-رشته-های-ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-سما-زنجان.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

با یک حساب سرانگشتی و طبق آمار دانشگاه آزاد ، بیش از 95 درصد رشته محل های دانشگاه آزاد ماهنشان بصورت بدون کنکور ارائه شده است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد ماهنشان از سال 91 به بعد اقدام به ثبت نام بدون کنکور در بسیاری از رشته های خود کرده است . البته با توجه به سابقه 6 ساله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ماهنشان ، هنوز هم داوطلبانی هستند که از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ماهنشان 98 بی اطلاع می باشند . دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور در کلیه مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ، رشته ارائه داده است .  در لیست رشته های کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد ماهنشان 98 صرفا رشته های غیر پزشکی ارائه شده و رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی ، پرستاری ، مامایی ، اتاق عمل ، هوشبری ، علوم آزمایشگاهی ، علوم تغذیه و بهداشت نه در دانشگاه آزاد ماهنشان و نه در هیچ کدام از واحد های دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارند . برای مشاهده لیست رشته های بدون آرمون دانشگاه آزاد ماهنشان می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/475/لیست-رشته-های-ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-ماهنشان.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

با یک حساب سرانگشتی و طبق آمار دانشگاه آزاد ، بیش از 95 درصد رشته محل های دانشگاه آزاد طارم بصورت بدون کنکور ارائه شده است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد طارم از سال 91 به بعد اقدام به ثبت نام بدون کنکور در بسیاری از رشته های خود کرده است . البته با توجه به سابقه 6 ساله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد طارم ، هنوز هم داوطلبانی هستند که از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد طارم 98 بی اطلاع می باشند . دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور در کلیه مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ، رشته ارائه داده است .  در لیست رشته های کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد طارم 98 صرفا رشته های غیر پزشکی ارائه شده و رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی ، پرستاری ، مامایی ، اتاق عمل ، هوشبری ، علوم آزمایشگاهی ، علوم تغذیه و بهداشت نه در دانشگاه آزاد طارم و نه در هیچ کدام از واحد های دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارند . برای مشاهده لیست رشته های بدون آرمون دانشگاه آزاد طارم می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/480/لیست-رشته-های-ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-طارم.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

از سال تحصیلی 97 - 98 آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم حذف شد ، آزمون نمونه دولتی نهم به دهم با آزمون تیزهوشان ادغام شد . به استناد از سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آزمون نمونه دولتی 98 - 99 پایه نهم به دهم احتمالا در اردیبهشت ماه و به صورت هماهنگ کشوری و همزمان با آزمون تیزهوشان برگزار خواهد شد . داوطلبان چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی می بایست اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی نمایند . در حال حاضر زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی 98 - 99 در سایت آموزش و پرورش اطلاع رسانی نشده است اما احتمالا در اواخر فروردین ماه منتشر خواهد شد . برای اطلاع از زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 98 - 99 توصیه می کنم به سایت مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/611/زمان-انتشار-کارت-ورود-به-جلسه-آزمون-نمونه-دولتی-98---99.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

آزمون تیزهوشان 98 - 99 احتمالا در اردیبهشت ماه برگزار شده و تمام داوطلبان و اولیاء آن ها می بایست قبل از برگزاری آزمون تیزهوشان پیگیر زمان انتشار کارت ورد به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان باشند . به استناد از سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هنوز زمان انتشار کارت ورود جلسه آزمون تیزهوشان 98 - 99 اطلاع رسانی نشده است اما احتمالا در اواخر فروردین ماه منتشر و قابل دریافت خواهد بود که از طریق سایت استعدادهای درخشان به نشانی azmoon.medu.ir قابل دریافت است . سازمان آموزش و پرورش زمانبندی کلیه فرایند های تیزهوشان را در دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98 - 99 ذکر نموده است . برای اطلاع از زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان 98 - 99 توصیه می کنم به سایت مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/610/زمان-انتشار-کارت-ورود-به-جلسه-آزمون-تیزهوشان-98---99.html

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

کلیه داوطلبانی که در زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 در جلسه آزمون حضور داشته و با یک دیگر به رقابت پرداختند ، می توانند نتایج کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور خود را در سایت سازمان سنجش مشاهده نمایند . به استناد از سایت مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد تحصیلیکو مطابق دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 از آن جا که زمان شروع تحصیل پذیرفته شدگان این آزمون از نیمسال دوم یعنی بهمن ماه می باشد داوطلبان می توانند نتایج کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 را در دهه اول بهمن ماه سال جاری در سایت سازمان سنجش مشاهده نمایند . برای اطلاع از جزئیات بیشتر و راهنمای تصویری نحوه مشاهده اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/609/اعلام-نتایج-کنکور-کارشناسی-ارشد-فراگیر-پیام-نور.html

 



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

سازمان سنجش با برگزاری کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 زمینه های لازم برای راهیابی متقاضیان رشته محل های کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور را فراهم کرده و از این طریق اقدام به تامین نیروی انسانی متخصص و مورد نیاز کشور می نماید . به استناد از سایت مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد تحصیلیکو داوطلبانی که در زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 در جلسه آزمون حضور داشته و به سوالات مجموعه امتحانی خود پاسخ داده اند ، می توانند نتایج کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 خود را در سایت سازمان سنجش مشاهده کرده و در صورت قبولی از نیمسال دوم وارد دانشگاه شوند . محل قبولی داوطلب در مرحله اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور یکی از رشته محل های انتخابی وی در زمان ثبت نام می باشد . برای اطلاع از جزئیات بیشتر اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/608/اعلام-نتایج-کارشناسی-ارشد-فراگیر-پیام-نور-97.html

 



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

متقاضیان شرکت در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 می بایست در جلسه کنکور کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و کارت شناسایی معتبر به همراه داشته باشند و همراه نداشتن هر یک از موارد ذکر شده ، موجب محرومیت از ورود به جلسه و شرکت در کنکور می شود . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد تخصصی تحصیلیکو سال گذشته زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون ارشد وزارت بهداشت 10 الی 14 تیر ماه بوده و آزمون در روزهای 14 و 15 تیر ماه برگزار شد . اما در حال حاضر زمان و تاریخ انتشار کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد علوم پزشکی 98 مشخص نشده است اما به طور معمول چند روز قبل از زمان برگزاری کنکور ، داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 که همان سایت سنجش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir کارت خود را مشاهده و در صورت نداشتن هیچ مغایرتی با اطلاعات ثبت نامی ، نسبت به دریافت و پرینت آن اقدام کنند . برای اطلاع از زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 توصیه می کنم به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/607/زمان-انتشار-کارت-ورود-به-جلسه-کنکور-کارشناسی-ارشد-وزارت-بهداشت-98.html

 



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

متقاضیان شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 می بایست در جلسه آزمون کارت ورود به جلسه دکتری وزارت بهداشت و کارت شناسایی معتبر به همراه داشته باشند و همراه نداشتن هر یک از موارد ذکر شده ، موجب محرومیت از ورود به جلسه و شرکت در آزمون می شود . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی دکتری تخصصی تحصیلیکو سال گذشته زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت نیمه دوم اردیبهشت ماه ( 18 و 19 اردیبهشت ) بوده اما در حال حاضر زمان و تاریخ انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دکتری علوم پزشکی 98 مشخص نشده است اما به طور معمول چند روز قبل از زمان برگزاری کنکور ، داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98 که همان سایت سنجش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir کارت خود را مشاهده و در صورت نداشتن هیچ مغایرتی با اطلاعات ثبت نامی ، نسبت به دریافت و پرینت آن اقدام کنند . برای اطلاع از زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 توصیه می کنم به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/606/زمان-انتشار-کارت-ورود-به-جلسه-آزمون-دکتری-وزارت-بهداشت-98.html

 



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

داوطلبان تحصیل در یکی از رشته های علوم پزشکی در مقطع کارشناسی ارشد تخصصی و پژوهشی می بایست در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 ثبت نام و شرکت نمایند . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد تخصصی تحصیلیکو از ملزومات جلسه کنکور ، کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و اصل کارت ملی می باشد و همراه نداشتن هر یک از موارد ذکر شده ، موجب محرومیت از ورود به جلسه و شرکت در کنکور می شود . در حال حاضر زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد علوم پزشکی 98 مشخص نشده است اما به طور معمول چند روز قبل از زمان برگزاری کنکور ، داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir کارت خود را مشاهده و در صورت نداشت هیچ گونه مغایرتی با اطلاعات ثبت نامی خود ، نسبت به پرینت آن اقدام کنند . برای اطلاع از زمانبندی و راهنمای تصویری نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 توصیه می کنم به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/605/کارت-ورود-به-جلسه-کنکور-کارشناسی-ارشد-وزارت-بهداشت-98.html

 



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

داوطلبان تحصیل در یکی از رشته های علوم پزشکی در مقطع دکتری تخصصی و پژوهشی می بایست در آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 ثبت نام و شرکت نمایند . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی دکتری تخصصی تحصیلیکو از ملزومات جلسه کنکور ، کارت ورود به جلسه دکتری وزارت بهداشت و اصل کارت ملی می باشد و همراه نداشتن هر یک از موارد ذکر شده ، موجب محرومیت از ورود به جلسه و شرکت در آزمون می شود . در حال حاضر زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری علوم پزشکی 98 مشخص نشده است اما به طور معمول چند روز قبل از زمان برگزاری کنکور ، داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir کارت خود را مشاهده و در صورت نداشت هیچ گونه مغایرتی با اطلاعات ثبت نامی خود ، نسبت به پرینت آن اقدام کنند . برای اطلاع از زمانبندی و راهنمای تصویری نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 توصیه می کنم به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/604/کارت-ورود-به-جلسه-آزمون-دکتری-وزارت-بهداشت-98.html

 



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 به منظور اعلام علاقه مندی به ادامه تحصیل در رشته های گروه پزشکی می بایست اطلاعات شخصی و تحصیلی خود را در فرم ثبت نام اینترنتی وارد نمایند . به نقل از شایت مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد تحصیلیکو به ایت دلیل که مراحل بعدی آزمون ارشد پزشکی بر اساس این اطلاعات صورت می گیرد داوطلبان باید در درج صحیح اطلاعات ثبت نامی خود نهایت دقت را به کار گیرند . مرکز سنجش آموزش پزشکی در بازه های زمانی مختلف امکان ویرایش ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را فراهم می کند . داوطلبان به منظور ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 می بایست در بازه های زمانی مقرر شده به سایت ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 به نشانی sanjeshp.ir مراجعه کرده و با کلیک بر روی لینک ویرایش ثبت نام نسبت به تصحیح اطلاعات خود اقدام نمایند . برای اطلاع از زمانبندی های ویرایش ثبت نام کنکور ارشد علوم پزشکی 98 توصیه می کنم به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/603/ویرایش-ثبت-نام-کنکور-کارشناسی-ارشد-وزارت-بهداشت-98.html

 



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

وارد کردن اطلاعات صحیح در حین ثبت نام در آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 ، اهمیت بالایی دارد چرا که بعضی از این اطلاعات در روند پذیرش داوطلبان موثر است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی دکتری تخصصی تحصیلیکو مرکز سنجش پزشکی به داوطلبان این فرصت را می دهد تا در صورت مشاهده مغایرتی در اطلاعات ثبت نامی ، در زمان مشخص شده ، نسبت به تصحیح و ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت خود اقدام کنند . در صورت مغایرت اطلاعات ثبت نامی داوطلبان می توانند در زمان ویرایش ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 با مراجعه به سایت sanjeshp.ir نسبت به اصلاح آن اقدام نمایند . برای اطلاع از زمانبندی های ویرایش ثبت نام آزمون دکتری علوم پزشکی توکیه می کنم به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/602/ویرایش-ثبت-نام-آزمون-دکتری-وزارت-بهداشت-98.html

 



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

هر ساله چند روز مانده به زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ، در سایت سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت برای آن دسته از متقاضیان تحصیل در یکی از رشته های این وزراتخانه منتشر می شود تا با مطالعه آن و آماده کردن مدارک مورد نیاز ، در وقت مشخص شده ، نسبت به ثبت نام اقدام کنند . به استناد از سایت مشاوره تحصیلی دکتری تخصصی تحصیلیکو در دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 اطلاعاتی همچون شرایط عمومی و اختصاصی ، تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ، مدارک ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98 ، چگونگی برگزاری و ثبت نام آزمون و ... ذکر شده است . برای اطلاع از جزئیات مهم دفترچه ثبت نام آزمون دکتری علوم پزشکی 98 و دانلود آن می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/601/دفترچه-ثبت-نام-آزمون-دکتری-وزارت-بهداشت.html

 



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد واحد تکاب در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تکاب نام برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد . داوطلبانی که از ساکنان تکاب و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد تکاب را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تکاب 97 – 98 و شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تکاب تنها در نحوه ورود به دانشگاه با داوطلبانی که بصورت با آزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد تکاب پذیرش می شوند ، از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد محروم خواهند بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در واحد تکاب دقت لازم را در انتخاب رشته و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردان و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تکاب 97 - 98 توصیه می کنم به ساییت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/473/ثبت-نام-و-لیست-رشته-های-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-تکاب-97---98.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد واحد زنجان در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زنجان نام برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد . داوطلبانی که از ساکنان زنجان و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد زنجان را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زنجان 97 – 98 و شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد زنجان تنها در نحوه ورود به دانشگاه با داوطلبانی که بصورت با آزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد زنجان پذیرش می شوند ، از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد محروم خواهند بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در واحد زنجان دقت لازم را در انتخاب رشته و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردان و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد زنجان 97 - 98 توصیه می کنم به ساییت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/472/ثبت-نام-و-لیست-رشته-های-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-زنجان-97---98.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد واحد سما خرمدره در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سما خرمدره نام برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد . داوطلبانی که از ساکنان خرمدره و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد خرمدره را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سما خرمدره 97 – 98 و شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سما خرمدره تنها در نحوه ورود به دانشگاه با داوطلبانی که بصورت با آزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد سما خرمدره پذیرش می شوند ، از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد محروم خواهند بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در واحد سما خرمدره دقت لازم را در انتخاب رشته و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردان و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد سما خرمدره 97 - 98 توصیه می کنم به ساییت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/471/ثبت-نام-و-لیست-رشته-های-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-سما-خرمدره-97---98.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد واحد خدابنده در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد خدابنده نام برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد . داوطلبانی که از ساکنان خدابنده و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد خدابنده را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد خدابنده 97 – 98 و شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خدابنده تنها در نحوه ورود به دانشگاه با داوطلبانی که بصورت با آزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد خدابنده پذیرش می شوند ، از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد محروم خواهند بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در واحد خدابنده دقت لازم را در انتخاب رشته و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردان و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد خدابنده 97 - 98 توصیه می کنم به ساییت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/470/ثبت-نام-و-لیست-رشته-های-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-خدابنده-97---98.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد واحد سما ابهر در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سما ابهر نام برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد . داوطلبانی که از ساکنان ابهر و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد ابهر را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سما ابهر 97 – 98 و شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سما ابهر تنها در نحوه ورود به دانشگاه با داوطلبانی که بصورت با آزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد سما ابهر پذیرش می شوند ، از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد محروم خواهند بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در واحد سما ابهر دقت لازم را در انتخاب رشته و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردان و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد سما ابهر 97 - 98 توصیه می کنم به ساییت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/469/ثبت-نام-و-لیست-رشته-های-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-سما-ابهر-97---98.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

با یک حساب سرانگشتی و طبق آمار دانشگاه آزاد ، بیش از 95 درصد رشته محل های دانشگاه آزاد تکاب بصورت بدون کنکور ارائه شده است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد تکاب از سال 91 به بعد اقدام به ثبت نام بدون کنکور در بسیاری از رشته های خود کرده است . البته با توجه به سابقه 6 ساله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تکاب ، هنوز هم داوطلبانی هستند که از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تکاب 98 بی اطلاع می باشند . دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور در کلیه مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ، رشته ارائه داده است .  در لیست رشته های کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تکاب 98 صرفا رشته های غیر پزشکی ارائه شده و رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی ، پرستاری ، مامایی ، اتاق عمل ، هوشبری ، علوم آزمایشگاهی ، علوم تغذیه و بهداشت نه در دانشگاه آزاد تکاب و نه در هیچ کدام از واحد های دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارند . برای مشاهده لیست رشته های بدون آرمون دانشگاه آزاد تکاب می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/462/لیست-رشته-های-ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-تکاب.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

با یک حساب سرانگشتی و طبق آمار دانشگاه آزاد ، بیش از 95 درصد رشته محل های دانشگاه آزاد زنجان بصورت بدون کنکور ارائه شده است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد زنجان از سال 91 به بعد اقدام به ثبت نام بدون کنکور در بسیاری از رشته های خود کرده است . البته با توجه به سابقه 6 ساله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد زنجان ، هنوز هم داوطلبانی هستند که از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زنجان 98 بی اطلاع می باشند . دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور در کلیه مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ، رشته ارائه داده است .  در لیست رشته های کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد زنجان 98 صرفا رشته های غیر پزشکی ارائه شده و رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی ، پرستاری ، مامایی ، اتاق عمل ، هوشبری ، علوم آزمایشگاهی ، علوم تغذیه و بهداشت نه در دانشگاه آزاد زنجان و نه در هیچ کدام از واحد های دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارند . برای مشاهده لیست رشته های بدون آرمون دانشگاه آزاد زنجان می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/461/لیست-رشته-های-ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-زنجان.html

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

با یک حساب سرانگشتی و طبق آمار دانشگاه آزاد ، بیش از 95 درصد رشته محل های دانشگاه آزاد سما خرمدره بصورت بدون کنکور ارائه شده است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد سما خرمدره از سال 91 به بعد اقدام به ثبت نام بدون کنکور در بسیاری از رشته های خود کرده است . البته با توجه به سابقه 6 ساله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سما خرمدره ، هنوز هم داوطلبانی هستند که از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سما خرمدره 98 بی اطلاع می باشند . دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور در کلیه مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ، رشته ارائه داده است .  در لیست رشته های کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد سما خرمدره 98 صرفا رشته های غیر پزشکی ارائه شده و رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی ، پرستاری ، مامایی ، اتاق عمل ، هوشبری ، علوم آزمایشگاهی ، علوم تغذیه و بهداشت نه در دانشگاه آزاد سما خرمدره و نه در هیچ کدام از واحد های دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارند . برای مشاهده لیست رشته های بدون آرمون دانشگاه آزاد سما خرمدره می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/460/لیست-رشته-های-ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-سما-خرمدره.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

با یک حساب سرانگشتی و طبق آمار دانشگاه آزاد ، بیش از 95 درصد رشته محل های دانشگاه آزاد خدابنده بصورت بدون کنکور ارائه شده است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد خدابنده از سال 91 به بعد اقدام به ثبت نام بدون کنکور در بسیاری از رشته های خود کرده است . البته با توجه به سابقه 6 ساله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خدابنده ، هنوز هم داوطلبانی هستند که از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد خدابنده 98 بی اطلاع می باشند . دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور در کلیه مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ، رشته ارائه داده است .  در لیست رشته های کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد خدابنده 98 صرفا رشته های غیر پزشکی ارائه شده و رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی ، پرستاری ، مامایی ، اتاق عمل ، هوشبری ، علوم آزمایشگاهی ، علوم تغذیه و بهداشت نه در دانشگاه آزاد خدابنده  و نه در هیچ کدام از واحد های دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارند . برای مشاهده لیست رشته های بدون آرمون دانشگاه آزاد خدابنده می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/459/لیست-رشته-های-ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-خدابنده.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

با یک حساب سرانگشتی و طبق آمار دانشگاه آزاد ، بیش از 95 درصد رشته محل های دانشگاه آزاد سما ابهر بصورت بدون کنکور ارائه شده است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد سما ابهر از سال 91 به بعد اقدام به ثبت نام بدون کنکور در بسیاری از رشته های خود کرده است . البته با توجه به سابقه 6 ساله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سما ابهر ، هنوز هم داوطلبانی هستند که از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سما ابهر 98 بی اطلاع می باشند . دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور در کلیه مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ، رشته ارائه داده است .  در لیست رشته های کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد سما ابهر 98 صرفا رشته های غیر پزشکی ارائه شده و رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی ، پرستاری ، مامایی ، اتاق عمل ، هوشبری ، علوم آزمایشگاهی ، علوم تغذیه و بهداشت نه در دانشگاه آزاد سما ابهر و نه در هیچ کدام از واحد های دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارند . برای مشاهده لیست رشته های بدون آرمون دانشگاه آزاد سما ابهر  می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/458/لیست-رشته-های-ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-سما-ابهر.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

به دلیل افزایش روزافزون علاقه مندان به ادامه تحصیل در رشته های گروه پزشکی امسال نیز شاهد برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی می باشیم . به استناد از سایت مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد تحصیلیکو متقاضیان برای شرکت در آزمون مذکور می بایست پس از دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 و اطلاع از شرایط ثبت نام ارشد علوم پزشکی 98 نسبت به تکمیل فرم اینترنتی اقدام نمایند . مرکز سنجش آموزش پزشکی برای ثبت نام این آزمون معمولا بازه زمانی دو هفته ای در نظر گرفته و از طریق سایت ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 به اطلاع داوطلبان می رساند . هر چند این بازه زمانی فرصت کافی در اختیار متقاضیان قرار می دهد اما ممکن است برخی داوطلبان به دلایل مختلف در زمان قانونی ثبت نام و حتی تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 موفق به ثبت نام و درج اطلاعات خود نشوند که بعضی مواقع سازمان سنجش پزشکی برای این دست از داوطلبان اقدام به برگزاری تمدید مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 می نماید . یکی از قابلیت هایی که در صورت تمدید مجدد ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 در اختیار داوطلبان قرار می گیرد امکان ویرایش اطلاعات داوطلبانی است که قبلا برای ثبت نام اقدام کرده اند . برای اطلاع از زمان تمدید مجدد ثبت نام ارشد علوم پزشکی 98 می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/600/مهلت-مجدد-ثبت-نام-کنکور-کارشناسی-ارشد-وزارت-بهداشت-98.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

مرکز سنجش آموزش پزشکی طبق روال سالیان گذشته بازه زمانی مشخصی را برای ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 در نظر می گیرد . به استناد از سایت مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد تحصیلیکو داوطلبان می بایست در مهلت اعلام شده به سایت sanjeshp.ir مراجعه کرده و پس از پرداخت هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایند . پس از اتمام این مهلت یک بازه زمانی چند روزه تحت عنوان تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 در نظر گرفته می شود . این بازه زمانی فرصتی دوباره برای داوطلبانی است که به هر دلیلی موفق به ثبت نام در مهلت قانونی نشده اند . زمان دقیق تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد علوم پزشکی 98 در حال حاضر مشخص نشده است به همین دلیل توصیه می شود به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/599/تمدید-مهلت-ثبت-نام-کنکور-کارشناسی-ارشد-وزارت-بهداشت-98.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

هر سال مرکز سنجش پزشکی بازه زمانی خاصی را برای ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98 در نظر می گیرد . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو متقاضیان تحصیل در یکی از رشته های علوم پزشکی در مقطع دکتری تخصصی یا پژوهشی در دوره های مختلف روزانه ، شهریه پرداز و دانشگاه آزاد می بایست در این آزمون از طریق سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98 ثبت نام و شرکت کنند . زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98 احتمالا اواخر بهمن ماه باشد . در بعضی مواقع با داوطلبانی برخورد می کنیم که از ثبت نام جا مانده اند و در خواست تمدید مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت را دارند . از این رو مرکز سنجش پزشکی معمولا به عنوان آخرین فرصت مجدد یک یا چند روز را تحت عنوان تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 اعلام می کند تا جاماندگان از ثبت نام بتوانند با مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98 ، فرم ثبت نام خود را تکمیل کنند . برای اطلاع جزئیات تمدید مهلت ثبت نام دکتری علوم پزشکی 98 می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/598/تمدید-مهلت-ثبت-نام-آزمون-دکتری-وزارت-بهداشت-98.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98 از طریق سایت سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir امکان پذیر است . به استناد از سایت مشاوره تحصیلی دکتری تخصصی تحصیلیکو متقاضیان به منزله ثبت نام در این آزمون می بایست در مهلت مقرر شده از سوی سنجش پزشکی به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه کرده و برای ثبت نام آزمون دکتری علوم پزشکی 98 اقدام نمایند . با توجه به این که شرکت در این آزمون مستلزم پرداخت هزینه ثبت نام می باشد ، متقاضیان می بایست ابتدا هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 را به صورت اینترنتی پرداخت نموده و پس از فعال شدن گزینه ثبت نام ، اطلاعات مربوط را در فرم ثبت نام وارد نمایند . در دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98 ، میزان هزینه ثبت نام دکتری علوم پزشکی 98 اعلام خواهد شد . برای اطلاع از مبلغ هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98 توصیه می کنم به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/597/هزینه-ثبت-نام-آزمون-دکتری-وزارت-بهداشت-98.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

وزارت بهداشت هر ساله جهت تامین نیروی متخصص و کارآمد در رشته های علوم پزشکی از میان فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی می کند . به استناد از سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آشنایی با نحوه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 امری مهم و ضروریست ، زیرا در صورت عدم آشنایی با گزینه های فرم ثبت نام ، امکان رخ دادن هر گونه مشکل وجود دارد و روند آزمون دچار اختلال می شود . نحوه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98 به این صورت است که متقاضیان تحصیل در مقطع دکتری یکی از رشته های وزارت بهداشت برای تمامی دوره های روزانه ، شهریه پرداز و دانشگاه آزاد در سال 98 باید در زمان ثبت نام آزمون دکتری علوم پزشکی 98 که توسط مرکز سنجش پزشکی اعلام می شود ( اواخر بهمن ماه 97 ) ، نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی خو با مراجعه به سایت sanjeshp.ir اقدام کنند . برای اطلاع از جزئیات بیشتر نحوه ثبت نام آزمون دکتری علوم پزشکی 98 می توانید به سایت مشاوره تحصیلی دکتری تخصصی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/596/نحوه-ثبت-نام-آزمون-دکتری-وزارت-بهداشت-98.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

متقاضیان تحصیل در مقطع دکتری دوره های روزانه ، شهریه پرداز و دانشگاه آزاد رشته های علوم پزشکی می بایست در آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 ثبت نام و شرکت کنند . به استناد از سایت مشاوره تحصیلی دکتری تخصصی تحصیلیکو ثبت نام دکتری علوم پزشکی از طریق سایت سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir امکان پذیر خواهد بود . کلیه داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 تنها با داشتن اطلاعات کد ملی ، شماره تلفن همراه و کارت بانکی عضو شبکه شتاب ( به همراه رمز دوم ) بعد از مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام که در سایت منتشر خواهد شد ، در صورت دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98 اقدام و فرم ثبت نام را در رشته مورد علاقه خود تکمیل نمایند . برای اطلاع از جزئیات سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98 می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/595/سایت-ثبت-نام-آزمون-دکتری-وزارت-بهداشت-98.html

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

با توجه به اینترنتی بودن ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 ، کلیه شرایط و ضوابط شرکت در این آزمون در دفترچه ای تحت عنوان دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی دکتری تحصیلیکو داوطلبانی که علاقه مند به ادامه تحصیل در رشته های گروه پزشکی می باشند می بایست قبل از ثبت نام ، این دفترچه را از سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir دانلود کرده و تمامی جزئیات و بندهای آن را به دقت مطالعه نمایند . دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98 علاوه بر معرفی شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98 ( اعم از شرایط عمومی ، اختصاصی ، نظام وظیفه و ... ) داوطلبان را با مراحل ثبت نام ارشد پزشکی 98 نیز آشنا می کند .  برای مطالعه دفترچه ثبت نام دکتری علوم پزشکی 98 می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/594/-دفترچه-ثبت-نام-آزمون-دکتری-وزارت-بهداشت-98.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

هر ساله هم زمان با انتشار دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، شرایط و ضوابط ثبت نام این آزمون در اختیار داوطلبان قرار گرفته و پیرو آن متقاضیان واجد شرایط برای ثبت نام و تکمیل فرم اینترنتی اقدام می نمایند . به استناد از سایت مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد تحصیلیکو شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 از دو بخش شرایط عمومی و شرایط اختصاصی تشکیل شده که داوطلبان می بایست قبل از ثبت نام تمامی بندها و جزئیات مربوط به این دو بخش را مطالعه کرده و با آگاهی کامل علاقه مندی خود را برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 اعلام نمایند . همان طور که می دانید داوطلبان در زمان ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 از نظر وضعیت تحصیلی ، نظام وظیفه ، طرح نیروی انسانی و .... در وضعیت های مختلفی قرار دارند . مرکز سنجش آموزش پزشکی به منظور ایجاد رقابتی سالم وضعیت های مختلف داوطلبان را بررسی کرده و تحت عنوان شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 ارائه می کند . برای اطلاع از جزئیات شرایط ثبت نام ارشد علوم پزشکی 98 می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/593/شرایط-ثبت-نام-کنکور-کارشناسی-ارشد-وزارت-بهداشت-98.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

وزارت بهداشت هر ساله جهت تامین نیروی متخصص و کارآمد در رشته های علوم پزشکی از میان فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی می کند . به استناد از سایت مشاوره تحصیلی دکتری تخصصی تحصیلیکو مرکز سنجش آموزش پزشکی هر ساله از طریق آزمون هماهنگ و جامع برای رشته های گروه پزشکی در مقطع دکتری تخصصی دانشجو پذیرش می کند . احتمالا طبق روال سال گذشته ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 در دهه آخر بهمن ماه صورت می پذیرد . متقاضیان به منزله ثبت نام در این آزمون می بایست در مهلت مقرر شده از سوی سنجش پزشکی به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir مراجعه کرده و برای ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98 اقدام نمایند . برای اطلاع از جزئیات ثبت نام دکتری علوم پزشکی 98 می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/592/ثبت-نام-آزمون-دکتری-وزارت-بهداشت-98.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

با توجه به تجربیات سالیان گذشته ، ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 احتمالا اواخر بهمن یا اوایل اسفند ماه 97 می باشد . به استناد از سایت مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد تحصیلیکو مرکز سنجش پزشکی با هدف تامین نیروی انسانی متخصص و متعهد ، ضوابط و شرایط پذیرش دانشجو در مقطع ارشد علوم پزشکی 98 را در قالب دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 در اختیار متقاضیان قرار می دهد . کلیه شرایط عمومی ، اختصاصی ، مقررات وظیفه عمومی ، سهمیه ها ، مدارک لازم برای ثبت نام ، نحوه ثبت نام و سایر ضوابط در دفترچه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 98 درج شده است . برای دانلود و مطالعه جزئیات مهم دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد علوم پزشکی 98 توصیه میکنم به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/591/دانلود-دفترچه-ثبت-نام-کنکور-کارشناسی-ارشد-وزارت-بهداشت.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد واحد ابهر در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ابهر نام برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد . داوطلبانی که از ساکنان ابهر و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد ابهر را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ابهر 97 – 98 و شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ابهر تنها در نحوه ورود به دانشگاه با داوطلبانی که بصورت با آزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد ابهر پذیرش می شوند ، از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد محروم خواهند بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در واحد ابهر دقت لازم را در انتخاب رشته و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردان و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد ابهر 97 - 98 توصیه می کنم به ساییت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 
 
 
 


:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد واحد سما مسجد سلیمان در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سما مسجد سلیمان نام برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد . داوطلبانی که از ساکنان سما مسجد سلیمان و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد سما مسجد سلیمان را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سما مسجد سلیمان 97 – 98 و شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سما مسجد سلیمان تنها در نحوه ورود به دانشگاه با داوطلبانی که بصورت با آزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد سما مسجد سلیمان پذیرش می شوند ، از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد محروم خواهند بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در واحد سما مسجد سلیمان دقت لازم را در انتخاب رشته و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردان و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد سما مسجد سلیمان 97 - 98 توصیه می کنم به ساییت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/467/ثبت-نام-و-لیست-رشته-های-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-سما-مسجد-سلیمان-97---98.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد واحد مسجد سلیمان در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مسجد سلیمان نام برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد . داوطلبانی که از ساکنان مسجد سلیمان و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد مسجد سلیمان را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مسجد سلیمان 97 – 98 و شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مسجد سلیمان تنها در نحوه ورود به دانشگاه با داوطلبانی که بصورت با آزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد مسجد سلیمان پذیرش می شوند ، از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد محروم خواهند بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در واحد مسجد سلیمان دقت لازم را در انتخاب رشته و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردان و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد مسجد سلیمان 97 - 98 توصیه می کنم به ساییت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 
 
 
 


:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آذر 1397 | نظرات ()