نوشته شده توسط : sevda

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد واحد سما سوسنگرد در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سما سوسنگرد نام برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد . داوطلبانی که از ساکنان سما سوسنگرد و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد سما سوسنگرد را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سما سوسنگرد 97 – 98 و شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سما سوسنگرد تنها در نحوه ورود به دانشگاه با داوطلبانی که بصورت با آزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد سما سوسنگرد پذیرش می شوند ، از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد محروم خواهند بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در واحد سما سوسنگرد دقت لازم را در انتخاب رشته و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردان و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد سما سوسنگرد 97 - 98 توصیه می کنم به ساییت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/440/ثبت-نام-و-لیست-رشته-های-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-سما-سوسنگرد-97---98.html

 



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 17 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد واحد سوسنگرد در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سوسنگرد نام برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد . داوطلبانی که از ساکنان سوسنگرد و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد سوسنگرد را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سوسنگرد 97 – 98 و شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سوسنگرد تنها در نحوه ورود به دانشگاه با داوطلبانی که بصورت با آزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد سوسنگرد پذیرش می شوند ، از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد محروم خواهند بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در واحد سوسنگرد دقت لازم را در انتخاب رشته و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردان و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد سوسنگرد 97 - 98 توصیه می کنم به ساییت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/439/ثبت-نام-و-لیست-رشته-های-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-سوسنگرد-97---98.html

 



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 17 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

با یک حساب سرانگشتی و طبق آمار دانشگاه آزاد ، بیش از 95 درصد رشته محل های دانشگاه آزاد سما سوسنگرد بصورت بدون کنکور ارائه شده است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد سما سوسنگرد از سال 91 به بعد اقدام به ثبت نام بدون کنکور در بسیاری از رشته های خود کرده است . البته با توجه به سابقه 6 ساله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سما سوسنگرد ، هنوز هم داوطلبانی هستند که از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سما سوسنگرد 98 بی اطلاع می باشند . دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور در کلیه مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ، رشته ارائه داده است .  در لیست رشته های کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد سما سوسنگرد 98 صرفا رشته های غیر پزشکی ارائه شده و رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی ، پرستاری ، مامایی ، اتاق عمل ، هوشبری ، علوم آزمایشگاهی ، علوم تغذیه و بهداشت نه در دانشگاه آزاد سما سوسنگرد و نه در هیچ کدام از واحد های دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارند . برای مشاهده لیست رشته های بدون آرمون دانشگاه آزاد سما سوسنگرد می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/430/لیست-رشته-های-ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-سما-سوسنگرد.html

 



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

با یک حساب سرانگشتی و طبق آمار دانشگاه آزاد ، بیش از 95 درصد رشته محل های دانشگاه آزاد سوسنگرد بصورت بدون کنکور ارائه شده است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد سوسنگرد از سال 91 به بعد اقدام به ثبت نام بدون کنکور در بسیاری از رشته های خود کرده است . البته با توجه به سابقه 6 ساله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سوسنگرد ، هنوز هم داوطلبانی هستند که از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سوسنگرد 98 بی اطلاع می باشند . دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور در کلیه مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ، رشته ارائه داده است .  در لیست رشته های کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد سوسنگرد 98 صرفا رشته های غیر پزشکی ارائه شده و رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی ، پرستاری ، مامایی ، اتاق عمل ، هوشبری ، علوم آزمایشگاهی ، علوم تغذیه و بهداشت نه در دانشگاه آزاد سوسنگرد و نه در هیچ کدام از واحد های دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارند . برای مشاهده لیست رشته های بدون آرمون دانشگاه آزاد سوسنگرد می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/429/لیست-رشته-های-ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-سوسنگرد.html

 



:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 17 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد واحد رامهرمز در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد رامهرمز نام برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد . داوطلبانی که از ساکنان رامهرمز و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد رامهرمز را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد رامهرمز 97 – 98 و شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد رامهرمز تنها در نحوه ورود به دانشگاه با داوطلبانی که بصورت با آزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد رامهرمز پذیرش می شوند ، از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد محروم خواهند بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در واحد رامهرمز دقت لازم را در انتخاب رشته و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردان و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد رامهرمز 97 - 98 توصیه می کنم به ساییت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/438/ثبت-نام-و-لیست-رشته-های-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-رامهرمز-97---98.html

 



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 17 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

با یک حساب سرانگشتی و طبق آمار دانشگاه آزاد ، بیش از 95 درصد رشته محل های دانشگاه آزاد رامهرمز بصورت بدون کنکور ارائه شده است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد رامهرمز از سال 91 به بعد اقدام به ثبت نام بدون کنکور در بسیاری از رشته های خود کرده است . البته با توجه به سابقه 6 ساله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد رامهرمز ، هنوز هم داوطلبانی هستند که از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد رامهرمز 98 بی اطلاع می باشند . دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور در کلیه مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ، رشته ارائه داده است .  در لیست رشته های کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد رامهرمز 98 صرفا رشته های غیر پزشکی ارائه شده و رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی ، پرستاری ، مامایی ، اتاق عمل ، هوشبری ، علوم آزمایشگاهی ، علوم تغذیه و بهداشت نه در دانشگاه آزاد رامهرمز و نه در هیچ کدام از واحد های دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارند . برای مشاهده لیست رشته های بدون آرمون دانشگاه آزاد رامهرمز می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/428/لیست-رشته-های-ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-رامهرمز.html

 



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

با توجه به اینترنتی بودن ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 ، کلیه شرایط و ضوابط شرکت در این آزمون در دفترچه ای تحت عنوان دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد . به استناد از سایت مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد تحصیلیکو داوطلبانی که علاقه مند به ادامه تحصیل در رشته های گروه پزشکی می باشند می بایست قبل از ثبت نام ، دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 را از سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir دانلود کرده و تمامی جزئیات و بندهای آن را به دقت مطالعه نمایند . دفترچه ثبت نام آزمون ارشد پزشکی 98 علاوه بر معرفی شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 ( اعم از شرایط عمومی ، اختصاصی ، نظام وظیفه و ... ) داوطلبان را با مراحل ثبت نام ارشد پزشکی 98 نیز آشنا می کند . برای دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 توصیه می کنم به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید:

 

 

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/588/دفترچه-ثبت-نام-کنکور-کارشناسی-ارشد-وزارت-بهداشت-98.html

 



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

کنکور کارشناسی ارشد علوم پزشکی 98 در حالی برگزار می شود که متقاضیان شرکت در این آزمون در زمان ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 هزینه ثبت نام را پرداخت کرده و با تکمیل فرم اینترنتی علاقه مندی خود را برای ادامه تحصیل در رشته های گروه پزشکی اعلام کرده باشند . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد تحصیلیکو هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 به منظور فراهم کردن مقدمات لازم برای برگزاری آزمون بوده و داوطلبان مستلزم پرداخت این هزینه می باشند . از آن جایی که ثبت نام ارشد علوم پزشکی 98 هم چون سالیان گذشته به صورت اینترنتی صورت می گیرد پرداخت هزینه ثبت نام آزمون ارشد علوم پزشکی 98 هم به صورت اینترنتی و از طریق یکی از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب انجام می شود . برای اطلاع از میزان هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 توصیه می کنم به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/587/هزینه-ثبت-نام-کنکور-کارشناسی-ارشد-وزارت-بهداشت-98.html

 



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

مرکز سنجش آموزش پزشکی طبق روال سالیان گذشته اقدام به برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 می نماید . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو علاقه مندان به ادامه تحصیل در رشته های گروه پزشکی می بایست در بازه زمانی اعلام شده توسط این مرکز با اطلاع از نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 به سایت sanjeshp.ir  مراجعه کرده و مراحل ثبت نام خود را با دقت انجام دهند . به منظور آگاهی بیش تر داوطلبان نحوه ثبت نام آزمون ارشد علوم پزشکی 98 در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت منتشر شده و قبل از آغاز فرایند ثبت نام در اختیار داوطلبان قرار می گیرد . برای اطلاع از جزئیات نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 توصیه می کنم به سایت مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو مراجعه کنید:

 

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/586/نحوه-ثبت-نام-کنکور-کارشناسی-ارشد-وزارت-بهداشت-98.html

 



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

داوطلبان علاقه مند به ادامه تحصیل در رشته های گروه پزشکی در مقطع کارشناسی ارشد برای اعلام علاقه مندی خود می بایست به صورت اینترنتی برای تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایند . به استناد از سایت مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد تحصیلیکو ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 همچون سالیان گذشته با مراجعه به سایت ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 به نشانی sanjeshp.ir امکان پذیر خواهد بود . بنابراین متقاضیان می بایست در بازه زمانی اعلام شده توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی به سایت ارشد علوم پزشکی 98 مراجعه کرده و پس از پرداخت هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند . برای اطلاع از جزئیات بیشتر سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/585/سایت-ثبت-نام-کنکور-کارشناسی-ارشد-وزارت-بهداشت-98.html

 



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آذر 1397 | نظرات ()