نوشته شده توسط : sevda

 

آزمون نمونه دولتی در سال های گذشته در دو پایه نمونه دولتی ششم و نمونه دولتی نهم برای ورود به پایه هفتم و پایه دهم به صورت استانی برگزار می شد . به استناد از سایت مشاوره تحصیلی تیزهوشان و نمونه دولتی تحصیلیکو امسال نیز احتمالا همانند سال گذشته آزمون نمونه دولتی برای پایه ششم برگزار نخواهد شد ، همچنین ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم و ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ادغام شده و آزمون آن ها به صورت هماهنگ کشوری برگزار خواهد شد . تاکنون اطلاعیه ای در خصوص زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی 98 - 99 توسط سامانه استعدادهای درخشان منتشر نشده است ولی احتمالا موعد برگزاری این آزمون در اردیبهشت ماه خواهد بود . برای اطلاع دقیق از زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی 98 - 99 توصیه می کنم به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/567/زمان-برگزاری-آزمون-مدارس-نمونه-دولتی-98---99.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 26 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان هر ساله آزمونی تحت عنوان آزمون مدارس تیزهوشان در دو پایه تیزهوشان ششم به هفتم و تیزهوشان نهم به دهم برگزار می کند . به نقل از سامانه مشاوره تحصیلی تیزهوشان و نمونه دولتی تحصیلیکو زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان 98 - 99 یکی از پرسش های مهم دانش آموزان و والدینشان می باشد . آزمون تیزهوشان در سال گذشته دچار تغییراتی شد و به سبب آن زمان برگزاری آزمون با تاخیر مواجه شد اما زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 98 - 99 برای پایه ششم به هفتم و نهم به دهم احتمالا به روال سال های گذشته برگردد و در اردیبهشت ماه برگزار شود . برای اطلاع دقیق از زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان 98 توصیه می کنم به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/566/زمان-برگزاری-آزمون-مدارس-تیزهوشان-98---99.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

کنکور کارشناسی ارشد اصلی ترین راه ورود فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد می باشد که هر ساله بصورت هماهنگ کشوری توسط سازمان سنجش برگزار می گردد . به اسنتاد از سایت مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد تحصیلیکو ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98 بر اساس جدیدترین اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش در روزهای 5 و 6 اردیبهشت ماه 98 برگزار خواهد شد . با توجه به این که ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می گیرد ، داوطلبان می بایست با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی sanjesh.org و دریافت دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98 اقدام به ثبت نام نمایند . با توجه به ادغام ثبت نام کارشناسی ارشد سراسری 98 با ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 کلیه متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد 98 مجاز به شرکت در انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد در صورت کسب رتبه مجاز می باشند . برای اطلاع از جزئیات بیشتر ثبت نام کارشناسی ارشد 98 می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/2/ثبت-نام-کنکور-کارشناسی-ارشد.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 26 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد واحد سما طبس در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سما طبس نام برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد . داوطلبانی که از ساکنان طبس و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد سما طبس را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سما طبس 97 – 98 و شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سما طبس تنها در نحوه ورود به دانشگاه با داوطلبانی که بصورت با آزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد سما طبس پذیرش می شوند ، از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد محروم خواهند بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در واحد سما طبس دقت لازم را در انتخاب رشته و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردان و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد سما طبس 97 - 98 توصیه می کنم به ساییت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/348/ثبت-نام-و-لیست-رشته-های-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-سما-طبس-97---98.html

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد واحد طبس در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد طبس نام برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد . داوطلبانی که از ساکنان طبس و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد طبس را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد طبس 97 – 98 و شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد طبس تنها در نحوه ورود به دانشگاه با داوطلبانی که بصورت با آزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد طبس پذیرش می شوند ، از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد محروم خواهند بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در واحد طبس دقت لازم را در انتخاب رشته و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردان و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد طبس 97 - 98 توصیه می کنم به ساییت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/347/ثبت-نام-و-لیست-رشته-های-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-طبس-97---98.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 26 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

با یک حساب سرانگشتی و طبق آمار دانشگاه آزاد ، بیش از 95 درصد رشته محل های دانشگاه آزاد سما طبس بصورت بدون کنکور ارائه شده است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد سما طبس از سال 91 به بعد اقدام به ثبت نام بدون کنکور در بسیاری از رشته های خود کرده است . البته با توجه به سابقه 6 ساله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سما طبس ، هنوز هم داوطلبانی هستند که از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سما طبس 98 بی اطلاع می باشند . دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور در کلیه مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ، رشته ارائه داده است .  در لیست رشته های کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد سما طبس 98 صرفا رشته های غیر پزشکی ارائه شده و رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی ، پرستاری ، مامایی ، اتاق عمل ، هوشبری ، علوم آزمایشگاهی ، علوم تغذیه و بهداشت نه در دانشگاه آزاد سما طبس و نه در هیچ کدام از واحد های دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارند . برای مشاهده لیست رشته های بدون آرمون دانشگاه آزاد سما طبس می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/324/لیست-رشته-های-ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-سما-طبس-.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 26 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

با یک حساب سرانگشتی و طبق آمار دانشگاه آزاد ، بیش از 95 درصد رشته محل های دانشگاه آزاد طبس بصورت بدون کنکور ارائه شده است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد طبس از سال 91 به بعد اقدام به ثبت نام بدون کنکور در بسیاری از رشته های خود کرده است . البته با توجه به سابقه 6 ساله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد طبس ، هنوز هم داوطلبانی هستند که از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد طبس 98 بی اطلاع می باشند . دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور در کلیه مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ، رشته ارائه داده است .  در لیست رشته های کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد طبس 98 صرفا رشته های غیر پزشکی ارائه شده و رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی ، پرستاری ، مامایی ، اتاق عمل ، هوشبری ، علوم آزمایشگاهی ، علوم تغذیه و بهداشت نه در دانشگاه آزاد طبس و نه در هیچ کدام از واحد های دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارند . برای مشاهده لیست رشته های بدون آرمون دانشگاه آزاد طبس می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/323/لیست-رشته-های-ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-طبس-.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 26 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

هر ساله سازمان سنجش زمان مشخصی برای ثبت نام آزمون دکتری در نظر می گیرد . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی دکتری تخصصی تحصیلیکو زمان ثبت نام آزمون دکتری 98 از روز سه شنبه 6 آذر ماه آغاز و تا روز دوشنبه دوازدهم آذر ماه سال 97 ادامه خواهد داشت . پس از اتمام این مهلت یک بازه زمانی چند روزه تحت عنوان تمدید مهلت ثبت نام دکتری 98 در نظر گرفته می شود . این بازه زمانی فرصتی دوباره برای داوطلبانی است که به هر دلیلی موفق به ثبت نام در مهلت قانونی نشده اند . زمان دقیق تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری 98 در حال حاضر مشخص نشده است به همین دلیل توصیه می شود به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/562/تمدید-مهلت-ثبت-نام-کنکور-کارشناسی-ارشد-98.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

هر ساله سازمان سنجش زمان مشخصی برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد در نظر می گیرد . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد تحصیلیکو زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98 از روز جمعه 16 آذر ماه آغاز و تا روز یک شنبه 25 آذر ماه سال 97 ادامه خواهد داشت . پس از اتمام این مهلت یک بازه زمانی چند روزه تحت عنوان تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد 98 در نظر گرفته می شود . این بازه زمانی فرصتی دوباره برای داوطلبانی است که به هر دلیلی موفق به ثبت نام در مهلت قانونی نشده اند . زمان دقیق تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98 در حال حاضر مشخص نشده است به همین دلیل توصیه می شود به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/561/تمدید-مهلت-ثبت-نام-آزمون-دکتری-98.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

با یک حساب سرانگشتی و طبق آمار دانشگاه آزاد ، بیش از 95 درصد رشته محل های دانشگاه آزاد سما بیرجند بصورت بدون کنکور ارائه شده است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد سما بیرجند از سال 91 به بعد اقدام به ثبت نام بدون کنکور در بسیاری از رشته های خود کرده است . البته با توجه به سابقه 6 ساله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سما بیرجند ، هنوز هم داوطلبانی هستند که از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سما بیرجند 98 بی اطلاع می باشند . دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور در کلیه مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ، رشته ارائه داده است .  در لیست رشته های کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد سما بیرجند 98 صرفا رشته های غیر پزشکی ارائه شده و رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی ، پرستاری ، مامایی ، اتاق عمل ، هوشبری ، علوم آزمایشگاهی ، علوم تغذیه و بهداشت نه در دانشگاه آزاد بیرجند و نه در هیچ کدام از واحد های دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارند . برای مشاهده لیست رشته های بدون آرمون دانشگاه آزاد سما بیرجند می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/321/لیست-رشته-های-ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-سما-بیرجند-.html

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 آبان 1397 | نظرات ()