نوشته شده توسط : sevda

 

پیش ثبت نام مدارس شاهد هرسال با ثبت نام دانش آموزان اول ابتدایی از اوایل خرداد آغاز و با ثبت نام دانش آموزان ورودی متوسطه دوم در اواخر تیر در سایت ثبت نام مدارس شاهد خاتمه می یابد . به استناد از سایت مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو پیش ثبت نام مدارس شاهد برای دانش آموزان شاهد و غیر شاهد از طریق سایت ثبت نام مدارس شاهد 97 - 98 به آدرس student.sajaa.medu.ir امکان پذیر است . بعد از آغاز زمان ثبت نام مدارس شاهد ، متقاضیان برای ورود به این مدارس می توانند با ورود به سایت اطلاعات خود را ثبت کنند و پیش ثبت نام اولیه را انجام دهند . پذیرش دانش آموزان شاهد در این مدارس در صورت ارائه مدارک قطعی است و پذیرش دانش آموزان غیر شاهد منوط کسب امتیاز و به داشتن شرایط عمومی و علمی می باشد . برای اطلاع از جزئیات سایت ثبت نام مدارس شاهد 98 می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/557/سایت-ثبت-نام-مدارس-شاهد-98---99.html

 



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

با توجه استقبال بسیاری از دانش آموزان و والدین برای ثبت نام مدارس شاهد ، بیشترین سوال و نگرانی دانش آموزان این است که زمان ثبت نام مدارس شاهد 98 - 99  از چه زمانی آغاز می شود . به نقل از سامانه مشاوره تحصیلی تحصیلیکو متقاضیان برای پیش ثبت نام باید وارد سایت student.sajaa.medu.ir شوند و ثبت نام خود را به صورت اینترنتی انجام دهند . زمان ثبت نام مدارس شاهد 98 احتمالا برای مقطع اول ابتدایی در نیمه اول خرداد ماه ، برای مقطع متوسطه اول در نیمه اول تیر ماه و برای مقطع متوسطه دوم در نیمه دوم تیر ماه می باشد . برای اطلاع از زمان ثبت نام مدارس شاهد به طور دقیق می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/556/زمان-ثبت-نام-مدارس-شاهد-98---99.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 19 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

مدارس شاهد دارای امکانات مناسب ، سطح کیفیت آموزش بالا و کادر آموزشی ماهر هستند و به این دلیل دانش آموزان زیادی متقاضی ثبت نام در این مدارس هستند . به استناد از سایت مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو ثبت نام مدارس شاهد 98 - 99 در مقاطع ابتدایی ، متوسطه اول و متوسطه دوم انجام می شود . زمان ثبت نام مدارس شاهد 98 برای مقاطع مختلف متفاوت است . ثبت نام مدارس شاهد برای دانش آموزان شاهد فرزندان شهدا ، فرزندان آزادگان ، فرزندان جانبازان 50 % و بالاتر به صورت تک مرحله می باشد که پس از ثبت اطلاعات در سامانه سجا و با ارائه مدارک توسط اولیا به مدرسه در زمان تعیین شده ، به صورت قطعی انجام می گردد . برای اطلاع از جزئیات بیشتر زمان و شرایط ثبت نام مدارس شاهد 98 - 99 توصیه می کنم به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/555/ثبت-نام-مدارس-شاهد-98---99.html

 



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 19 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

سازمان سنجش هر ساله به منظور فراهم نمودن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که در موعد مقرر موفق به ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد نشده اند ، مهلت مجددی در نظر می گیرد . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد تحصیلیکو داوطلبانی که در زمان ثبت نام یا تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 موفق به درج اطلاعات خود نشده اند ، می توانند در مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 که در نظر گرفته شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و پس از مطالعه دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد آزاد 98 فرم مربوطه را تکمیل نمایند . زمان اعلام شده برای مهلت مجدد ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در سال گذشته از 30 بهمن ماه لغایت 3 اسفند ماه بوده اسن که پیش بینی می شود امسال نیز در همین محدوده زمانی باشد . برای اطلاع از زمان دقیق مهلت مجدد ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/560/مهلت-مجدد-ثبت-نام-کنکور-کارشناسی-ارشد-دانشگاه-آزاد-98.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

با توجه به افزایش روزافزون علاقه مندان به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد ، هر ساله با داوطلبانی مواجه هستیم که پس از اتمام زمان ثبت نام کارشناسی ارشد ، تصمیم به شرکت در این آزمون گرفته و یا بعضا از ثبت نام جا مانده اند . به استناد از سایت مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد تحصیلیکو داوطلبانی که در زمان ثبت نام یا تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد 98 موفق به درج اطلاعات خود نشده اند ، می توانند در مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98 که در نظر گرفته شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و پس از مطالعه دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد 98 فرم مربوطه را تکمیل نمایند . زمان اعلام شده برای مهلت مجدد ثبت نام کارشناسی ارشد در سال گذشته از 30 بهمن ماه لغایت 3 اسفند ماه بوده اسن که پیش بینی می شود امسال نیز در همین محدوده زمانی باشد . برای اطلاع از زمان دقیق مهلت مجدد ثبت نام کارشناسی ارشد 98 می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/554/مهلت-مجدد-ثبت-نام-کنکور-کارشناسی-ارشد-98.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

هر ساله سازمان سنجش برای متقاضیانی که از ثبت نام کنکور سراسری 98 جا مانده اند ، امکان ثبت نام مجدد را فراهم می کند .  به استناد از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو داوطلبانی که در زمان ثبت نام یا تمدید مهلت ثبت نام کنکور 98 موفق به ثبت نام نشده اند ، فرصت خواهند داشت تا در بازه زمانی مهلت مجدد ثبت نام کنکوئر سراسری 98 که توسط سازمان سنجش اعلام می شود ، پس از مطالعه دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 98 و دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و کد سوابق پیش دانشگاهی برای داوطلبان نظام قدیم و دریافت کد سوابق تحصیلی پایه دوازدهم برای داوطلبان نظام جدید به سایت سازمان سنجش به نشانی سایت sanjesh.org مراجعه کرده و پس از پرداخت هزینه ثبت نام کنکور 98 نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایند . زمان مهلت مجدد ثبت نام کنکور 98 احتمالا مچون سال گذشته در نیمه اسفند می باشد . برای اطلاع از زمان دقیق مهلت مجدد کنکور سراسری توصیه می کنم به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه نمایید :

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/553/مهلت-مجدد-ثبت-نام-کنکور-سراسری-98.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

تا سال 97 - 98 هر سال آزمونی تحت عنوان آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم ، برای ورود دانش آموزان به مدارس نمونه دولتی دوره اول متوسطه برگزار می شد . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو روند برگزاری آزمون نمونه دولتی دچار تغییرات بسیاری شد و وزارت آموزش و پرورش طی اطلاعیه ای اعلام کرد که پس از این ، ثبت نام آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم 98 - 99 حذف و دیگر هیچ آزمونی برای ورود به مدارس نمونه دولتی پایه هفتم برگزار نخواهد شد . داوطلبان دیگر برای ثبت نام در پایه هفتم ابتدایی مدارس نمونه دولتی نیازی به شرکت در ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ششم ابتدایی 98 - 99 ندارند . برای اطلاع از جزئیات بیشتر ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم ابتدایی 98 - 99 توصیه می کنم به سایت مشاوره تحصیل تلفنی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/552/ثبت-نام-آزمون-مدارس-نمونه-دولتی-ششم-ابتدایی-98---99.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد واحد پردیس در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد پردیس نام برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد . داوطلبانی که از ساکنان پردیس و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد پردیس را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد پردیس 97 – 98 و شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد پردیس تنها در نحوه ورود به دانشگاه با داوطلبانی که بصورت با آزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد پردیس پذیرش می شوند ، از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد محروم خواهند بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در واحد پردیس دقت لازم را در انتخاب رشته و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردان و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد پردیس 97 - 98 توصیه می کنم به ساییت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/297/ثبت-نام-و-لیست-رشته-های-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-پردیس-97---98.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد واحد سما پاکدشت در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سما پاکدشت نام برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد . داوطلبانی که از ساکنان سما پاکدشت و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد سما پاکدشت را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سما پاکدشت 97 – 98 و شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سما پاکدشت تنها در نحوه ورود به دانشگاه با داوطلبانی که بصورت با آزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد سما پاکدشت پذیرش می شوند ، از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد محروم خواهند بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در واحد سما پاکدشت دقت لازم را در انتخاب رشته و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردان و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد سما پاکدشت 97 - 98 توصیه می کنم به ساییت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/296/ثبت-نام-و-لیست-رشته-های-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-سما-پاکدشت-97---98.html

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد واحد سما اندیشه در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سما اندیشه نام برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد . داوطلبانی که از ساکنان سما اندیشه و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد سما اندیشه را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سما اندیشه 97 – 98 و شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سما اندیشه تنها در نحوه ورود به دانشگاه با داوطلبانی که بصورت با آزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد سما اندیشه پذیرش می شوند ، از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد محروم خواهند بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در واحد سما اندیشه دقت لازم را در انتخاب رشته و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردان و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد سما اندیشه 97 - 98 توصیه می کنم به ساییت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/295/ثبت-نام-و-لیست-رشته-های-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-سما-اندیشه-97---98.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آبان 1397 | نظرات ()